Subskrybuj: Posty | Komentarze

Funkcja sekretarki w firmie

Funkcja sekretarki w firmie

Młodzi ludzie bardzo długo przymierzają się dziś do własnego biznesu. Najpierw myślą nad tysiącem różnych branż, później czytają jeszcze na temat rozmaitych typów działalności w sieci. W internecie czy też w prasie lokalnej możemy dziś odnaleźć bardzo wiele artykułów na temat tego, jak założyć i skutecznie prowadzić własną firmę. Media przekonują, że nie można się bać i że na pewnym etapie życia trzeba w końcu zaryzykować. Nawet jeśli nie chcemy brać wszystkiego na siebie, to i w takiej sytuacji jest jakaś furtka. Możemy sobie przecież poszukać zaufanego wspólnika w bliskim kręgu znajomych, ewentualnie mógłby to też być ktoś z rodziny. Wielu młodym osobom mała firma wydaje się też już dzisiaj przeżytkiem, jeśli mają mieć działalność, to raczej dużą. W takiej wymarzonej firmie chcieliby zatrudnić chociaż kilkanaście osób, taką liczbę chętnie widzieliby chociaż na początek. Jeśli firma ma być większa, to bardzo dobrze będzie zatrudnić do niej wykwalifikowaną sekretarkę. Najlepiej taką, która ma już doświadczenie na podobnym stanowisku i umie sprawnie prowadzić sekretariat. Taka osoba powinna być też obeznana z obsługą komputera i urządzeń biurowych.